“Voor mekaar,
met mekaar”

Business Club E.M.M.‘21

De gezelligste vorm van sponsoring van uw favoriete club. De Business Club van E.M.M.’21 is een club van professionals met een rood hart. Bedrijven die in Kaag en Braassem wonen en of werken, die graag netwerken en altijd in zijn voor een gezellig evenement.

In ruil voor uw sponsorbijdrage promoten we uw bedrijf langs de lijn, in de pers en digitaal. Maar sponsoring via de Business Club is meer. Business Club E.M.M.’21 is een actieve club. We treffen elkaar langs de lijn, tijdens de derde helft en bij evenementen exclusief voor de Business Club leden.

Meer info sponsorpakket
  • Bedrijfsvlag rondom het hoofdveld
  • Vermelding digitaal sponsorbord in de kantine
  • Bedrijfsvermelding op deze website, en ook op de website van E.M.M.‘21
  • Netwerk van professionals in de regio Kaag en Braassem
  • Uitnodiging voor speciale evenementen en uitstapjes

Sponsorgelden goed benut

Over E.M.M.‘21

De grootste voetbalclub van Kaag en Braassem, ontstaan uit een fusie tussen DOSR en WVC. Bij E.M.M.’21 gaan presteren en gezelligheid hand in hand. Jeugdteams met ambitie die spelen in de hogere klassen. Én de dorpse gezelligheid en charme die u al jaren kent aan het Sportpad.

Geschiedenis Business Club E.M.M.‘21

DOSR schrijft geschiedenis op 20 april 1997. Het eerste elftal is kampioen en promoveert. Tijdens het feest in de kantine ontstaat bij de founding fathers Rob van Berkel, Dirk Dobbe, Peter van Klink, Cees van der Meer en Aad Rodewijk het idee om een Business Club op te richten. Zo gezegd, zo gedaan. Bij de start van het nieuwe seizoen in 1997-1998 is de Business Club een feit!

In de jaren die volgden leverde de Business Club substantiële sponsorbijdrage aan de selectie, het activiteitenprogramma voor jeugdleden, toernooien en festiviteiten ter gelegenheid van jubilea (o.a. het 75-jarig bestaan van de club).

Met de fusie van WVC en DOSR komen ook de loyale sponsoren en leden van de Business Club samen. Met mekaar gaan ze verder als Business Club E.M.M.’21. Om ‘hun club’ nog tot in lengte der jaren financieel te ondersteunen en met elkaar te genieten.

Dit zijn de leden van Business Club E.M.M.‘21

Business Club E.M.M.‘21